هنر ابزار مهمی در حوزه تعلیم و  تربیت است
هنر ابزار مهمی در حوزه تعلیم و  تربیت است

به گزارش ندای تجن – حجت الاسلام هدایتی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با تقدیر از مسوول کانون تنکابن و فعالیت‌های ارزشمند در کانون این شهرستان  با تاکید بر اهمیت هنر به عنوان یک ابزار مهم در حوزه تعلیم و تربیت گفت: بسیاری از مفاهیم مهم تربیتی را می‌توان در قالب هنر […]

به گزارش ندای تجن – حجت الاسلام هدایتی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با تقدیر از مسوول کانون تنکابن و فعالیت‌های ارزشمند در کانون این شهرستان  با تاکید بر اهمیت هنر به عنوان یک ابزار مهم در حوزه تعلیم و تربیت گفت: بسیاری از مفاهیم مهم تربیتی را می‌توان در قالب هنر به مخاطب آموزش داد.

به ویژه از این ابزار می‌توان در کار با بچه‌ها استفاده مفید داشت که کانون به درستی در این خصوص عمل می‌نماید. وی با اشاره با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و شبیخون فرهنگی و اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب به سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد و افزود: ذائقه نسل امروز و خانواده‌ها به شکل نامناسبی تغییر یافت.

به طوری که مبتنی بر فرهنگ و آموزه‌های اسلامی و ایرانی نیست و این مساله باعث آسیب جدی به جامعه و خانواده شده است. امام جمعه تنکابن اظهار داشت: کودک آمادگی ویژه‌ای برای پذیرش حقایق دارد، لذا می‌بایست مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در حوزه کودکان و نوجوان فعالیت کرد.

در ابتدای این جلسه، مدیرکل کانون مازندران ضمن تقدیر از حمایت امام جمعه شهرستان تنکابن از کانون و با  اشاره به اتفاق‌های اخیر به خصوص در حوزه کودکان و نوجوانان، نقش کانون را در تربیت و پرورش نسل آینده ساز انقلابی مهم دانست.

حامد فاضلی‌کبریا به ارایه گزارشی از برنامه‌های اجرایی این کانون پرداخت و در عین حال  خواستار حمایت بیش از پیش امام جمعه نسبت به کانون و ارایه رهنمود‌های اخلاقی و فرهنگی به مربیان کانون  شد.

  • منبع خبر : دریافتی از روابط عمومی