بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران در آخرین روزهای سال از سایت ایران خودرو بابل
بازدید رئیس کل دادگستری استان مازندران در آخرین روزهای سال از سایت ایران خودرو بابل
رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه دادستان مرکز استان و رییس دادگستری و دادستان شهرستان بابل از خط تولید سایت ایران خودرو در شهرستان بابل بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه این بازدید گفت: استان مازندران با جمعیت بالای نیروی انسانی متخصص وتحصیلکرده، پتانسیل بالایی در رشد صنعتی دارد که می‌توان با استفاده بهتر و بهینه از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران به نقش اشتغال و سرمایه گذاری مشروع بر بهبود وضع اقتصادی و رشد استان اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی استان همواره با همراهی سایر نهادها و سازمان های مرتبط از سرمایه گذاری ها حمایت قانونی کرده است.
رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: می‌توان با بهره‌گیری از فناوریهای روز و نخبگان در عرصه صنعت در کشور و استان گامهای موثر و مثبتی برداشت.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: مردم از کیفیت خودروها رضایت چندانی ندارند و باید با اراده و پشتکار چاره اندیشی کرد هر چند تحریم های ظالمانه موجب وقفه در تسریع امور و بالارفتن کیفیت قطعات شده با مدیریت و دلسوزی و استفاده از شرکت های دانش بنیان، رضایت مندی مصرف کننده را به میزان زیادی بالا برد.
وی با اشاره به آمادگی کامل دادگستری استان مازندران برای حل مشکلات قضایی و تعاملی تولید گران و صنعتگران، خاطرنشان کرد: با مطرح شدن برخی مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران درستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ،این مشکلات مطرح وبررسی شده وبا تصویب درستاد، حل مشکل صنعتگران لازم الاجرا می شود..