اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در ساری
اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در ساری
سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق درون‌شهری شهرستان ساری در روز قدس خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استان‌های گرامی در ماه پرخیروبرکت رمضان، گفت: به‌منظور تسهیل در آمدوشد شهروندان و اجرای مراسم روز قدس، محدودیت‌های تردد در برخی از مناطق شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور در شهر ساری مسیرهای منتهی به میدان امام، خیابان آزادی، از تقاطع خاقانی و شیخ طبرسی به سمت ابن شهرآشوب تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود خواهد بود.

 وی همچنین از انسداد سه‌راه کشاورزی به سمت میدان ساعت، بلوار طالقانی به میدان شهدا و خیابان ملا مجدالدین تا پایان مراسم نیز خبر داد و اظهار داشت: شهروندان گرامی ضمن برنامه‌ریزی برای تردد خود در ساعت‌های یاد شده می‌توانند از سایر مسیرهای جایگزین تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه یادآور شد محدودیت‌های تردد در سایر شهرستان‌های تابعه نیز مطابق با زمان‌های اعلام شده در آن شهرستان‌ها به اجرا در خواهد آمد که از طریق رسانه‌های محلی به اطلاع مردم عزیز رسانده خواهد رسید.

عکس تزیینی است