یک روز نامه‌نگار خطاب به مسئولان:هلا نوبت شما است
یک روز نامه‌نگار خطاب به مسئولان:هلا نوبت شما است
مهار تورم و افزایش تولید، شعاری که رهبری معزز انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند باید تحقق یابد و عدم تحقق این شعار فقط متوجه بی کفایتی مدیرانی خواهد بود که صندلی قدرت را ارثیه خود پنداشته اند. آری ... آری... هلا نوبت شما مدیران است تا اثبات کنید سرباز رهبری و خادم مردم هستید.

به گزارش ندای تجن- بهزاد مختاری روزنامه نگار امروز عصر درباره استقبال مردم از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در کانال مردنگی نوشت که هلا نوبت جبران مسئولان است.

بار دیگر مردم اثبات کردند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند اکنون نوبت شما مدیران است تا اثبات کنید با مردم هستید. راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت گران‌سنگی بود تا با وجود همه مشکلات اقتصادی اجتماعی و فرهنگی که ناشی از بی تدبیری مدیران اجرایی طی سالیان گذشته است، مردم همچنان یای اعتقادات و اصول اولیه و گفتمان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مردم ایران همچنان بر باورهای دینی و سیاسی خود که حمایت از آرمان‌های انقلاب و دفاع از اصل ولایت فقیه صحه نهاده و هم به دنیای استکبار و هم به مدیران بی کفایت نشان دادند که انقلابی ولایی هستند. امروز حضور پر رنگ دهه هشتاد و نود انقلاب اسلامی پا به پای دیگر اقشار جامعه آمدند تا بگویند ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی هستیم و برای حفظ این نظام در میدان خواهیم بود.

این مردم شریف و نجیب آمدند تا بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بنمایند و هشداری به تمام مدیرانی که عدم کفایت و تدبیر دارند بدهند که شما اگر توان حل مسائل روزمره مردم را ندارید، کنار بروید و بگذارید جوانان برومند متخصص متعهد بر کرسی نوکری مردم جلوس یابند.

مهار تورم و افزایش تولید، شعاری که رهبری معزز انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند باید تحقق یابد و عدم تحقق این شعار فقط متوجه بی کفایتی مدیرانی خواهد بود که صندلی قدرت را ارثیه خود پنداشته اند. آری … آری… هلا نوبت شما مدیران است تا اثبات کنید سرباز رهبری و خادم مردم هستید.