هراس اسراییل از قدرت ایران اسلامی مستقل است / امروز، جهان شاهد روند اضمحلال رژیم صهیونیستی است
هراس اسراییل از قدرت ایران اسلامی مستقل است / امروز، جهان شاهد روند اضمحلال رژیم صهیونیستی است
روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در نکا با بیان این که تمام توطئه های رژیم صیهیونیستی ناشی از اقتدار ایران اسلامی و استقلال ماست، گفت: امروز، جهان شاهد روند اضمحلال رژیم صهیونیستی است. ‎

به گزارش ندای تجن – معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تهدیدات جسته و گریخته رژیم صهیونیستی علیه ایران و همچنین حملات همزمان به اسراییل از سه جبهه (سوریه، لبنان، غزه)، اعلام کرد: اگر اسراییل دست از پا خطا کند، با موشک‌های نقطه‌زن ایران در جبهه چهارم مقاومت مواجه خواهد شد و جمهوری اسلامی آخرین میخ را بر تابوت اسراییل خواهد زد.

روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در اجتماع مردم نکا در روز جهانی قدس با اشاره به سیر تکاملی تاریخ و رسیدن به نقطه‌ای که عزت و آزادی جهانیان به ارزش‌های عاشورایی وابسته شده است، آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی به نفع مظلومان و ستمدیدگان در حال تغییر است را محصول مجاهدت‌هایی دانست که سر منشا آن انقلاب اسلامی و عاشورا بوده است.

او با اشاره به بیاناتی از شهید مرتضی مطهری که در کتاب “حماسه حسینی” به آن پرداخته شده است، عنوان کرد که از نظر این عالم مجاهد، باید “یزید” و “شمر” زمان خود را بشناسیم تا دچار اشتباه نشویم و بتوانیم مسیر حق را از باطل تشخیص دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با عنایت به اینکه عاشورا فقط یک روز و یک رویداد نبوده و یک مکتب و چراغ راه برای تمایز حق از باطل برای همه ادیان و در همه اعصار است، ادامه داد: امروز باید آن حوادث عبرت تاریخ شود تا به سرنوشت “عمر سعد”‌ها دچار نشویم و بدانیم که اکنون جمهوری اسلامی ایران محور و ستون همه آزادگان و احرار جهان است.

سلگی با بیان اینکه آنچه در فلسطین می‌گذرد تغییر موازنه قدرت از پدافندی به آفندی است، تصریح کرد: روزگاری فلسطینیان با سنگ از خود دفاع می‌کردند و امروز با موشک‌های مدرن مقابل دشمن متجاوز، می‌ایستند.

او با یادآوری اینکه اکنون به لطف خداوند متعال در حال تحقق وعده رهبر انقلاب مبنی بر فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی هستیم، تصریح کرد: اتحاد بین امت اسلامی با محوریت ایران و عربستان در حال شکل گیری است که نشان از هوشمندی و تدابیر داهیانه رهبر انقلاب اسلامی دارد که کشور‌ها به سمت صلح بروند.

سلگی ادامه داد: انتظار ما از ملت‌های مسلمان این است که بر اساس آنچه رهبر انقلاب فرمودند؛ دفاع از مستضعفان را محور فعالیت خود قرار دهند و دولت‌های عرب نیز براساس خواستِ ملت‌های خود حرکت کنند.

او با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر شاهد پیچیده‌ترین و هوشمندانه‌ترین تحولات در تاریخ خاورمیانه بودیم، افزود: محور مقاومت برای نخستین بار در یک زمان و از چند نقطه به رژیم صهیونیستی حمله کرد که این اقدام، اسرائیل و طرفداران آن را دچار بهت و حیرت کرده است چرا که حملات موشکی از سه جبهه یعنی سوریه، لبنان و غزه (یک جبهه مشترک) صورت گرفت.

سلگی ادامه داد: چند وجهی بودن حملات در این روز‌ها که علیه مواضع رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، و از سویی تظاهرات صد‌ها هزار نفری شهروندان اسراییلی علیه برنامه قضایی نتانیاهو و درگیری‌های داخلی در این سرزمین، نشان می‌دهد که سیستم‌های امنیتی اسراییل دیگر کارساز نیست و گرچه برای ایجاد امنیت به هر ترفندی دست می‌زند، اما شاهد رو به سقوط و نابودی رفتن این رژیم اشغالگر هستیم.

معاون سیاسی استاندار مازندران ادامه داد: جوانان ما بدانند که تمام فعالیت‌های اسرائیل و منافقان برای از بین بردن اتحاد و استقلال جمهوری اسلامی ایران است و تمام هراس آن‌ها از قدرت “ایرانِ اسلامیِ مستقل” است.

  • منبع خبر : استانداری