مراسم تشییع مادر شهید ذلیکانی برگزار می‌شود/پیام تسلیت خانه هنرمندان ساری
مراسم تشییع مادر شهید ذلیکانی برگزار می‌شود/پیام تسلیت خانه هنرمندان ساری

به گزارش ندای تجن- مراسم تشییع والده شهید والا مقام قنبرعلی زلیکانی شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ از ساعت ده صبح واقع در روستای استخرسر بخش دودانگه ساری انجام خواهد شد. ضمنأ مراسم سوم و هفتم این مادر گرانقدر را روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ از ساعت پانزده و سی دقیقه الی هفده و سی دقیقه واقع در حسینیه روستایی […]

به گزارش ندای تجن- مراسم تشییع والده شهید والا مقام قنبرعلی زلیکانی شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ از ساعت ده صبح واقع در روستای استخرسر بخش دودانگه ساری انجام خواهد شد.

ضمنأ مراسم سوم و هفتم این مادر گرانقدر را روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ از ساعت پانزده و سی دقیقه الی هفده و سی دقیقه واقع در حسینیه روستایی استخرسر بخش دودانگه ساری به سوگ خواهیم نشست.

براساس این گزارش هیات مدیره خانه هنرمندان ساری نیز پیام تسلیتی برای درگذشت مادر بزرگوار شهید ذلیکانی به رشته تحریر درآورد که بدین شرح است.

همه ازاوییم وبسوی او⚫️⚫️⚫️
استادگرانمایه جناب ذلیکانی
فقدان والده گرامی‌تان رابه جناب‌عالی وبازماندگان تسلیت عرض نموده ازدرگاه الهی برای آن‌مرحومه علو درجات وغفران الهی خواستاریم⚫️⚫️⚫️
هیات مدیره خانه هنرمندان ساری

پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن نیز درگذشت این مادر ارزشمند و بزرگ را به استاد ذلیکانی و خانواده بزرگوارشان تسلیت عرض می نماید.