اتمام عملیات آبرسانی مجتمع ولامده نکاء با بهره‌مندی 14 روستا از آب آشامیدنی سالم و پایدار در آینده‌ای نزدیک
اتمام عملیات آبرسانی مجتمع ولامده نکاء با بهره‌مندی 14 روستا از آب آشامیدنی سالم و پایدار در آینده‌ای نزدیک
با بهره برداری از مجتمع آبرسانی ولامده نکاء در طرح ملی آبرسانی روستایی 14 روستا با 859 خانوار در آینده ای نزدیک از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی ولامده نکاء عملیاتی شامل اجرای شبکه توزیع به طول 40 کیلومتر، لوله گذاری خط انتقال به طول 39 کیلومتر، احداث 10 واحد ایستگاه پمپاژ و ساخت 1375 متر مکعب مخازن ذخیره با برآورد اعتباری بالغ بر 123 میلیارد و و 806 میلیون ریال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تا کنون اقداماتی شامل لوله گذاری شبکه توزیع به طول 39 کیلومتر، لوله گذاری 40 کیلومتر خط انتقال، احداث 6 واحد ایستگاه پمپاژ و نیز ساخت مخازن ذخیره به حجم 1375 متر مکعب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران اعتبار مصوب  در سال مالی جاری برای اتمام مجتمع آبرسانی ولامده را 20 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: تاکنون با اجرای عملیات انجام شده اهالی روستاهای ولادیمه ، آکرد، چمازده، ولامده، آبچین، ارزک، سوته خیل، کفکور، واودین و محسن آباد از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

مهندس برارزاده با اشاره به انجام تعهدات در روستاهای سیدخیل، ملاخیل و سوته خیل افزود: برای تکمیل این پروژه ،احداث 4 واحد ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار دارد.