ماجرای مفقود شدن مرحوم فاضل چیست/ اداره کل پزشکی قانونی علت فوت را «غرق شدگی» اعلام کرد
ماجرای مفقود شدن مرحوم فاضل چیست/ اداره کل پزشکی قانونی علت فوت را «غرق شدگی» اعلام کرد

به گزارش ندای تجن_براساس گزارش خبرگزاری ها،حجت الاسلام ابراهیم فاضل یکی از طلبه های اهل قم است گفته میشود ایشان فرزند بنیانگذار حوزه علمیه مازندران می باشد. ابراهیم فاضل در یکی از مناطق ساحلی دریای خزر در باغ در روستای گلدشت جویبار در آب غرق شد و پیکر بی جان ایشان امروز توسط امدادگران پیدا […]

به گزارش ندای تجن_براساس گزارش خبرگزاری ها،حجت الاسلام ابراهیم فاضل یکی از طلبه های اهل قم است گفته میشود ایشان فرزند بنیانگذار حوزه علمیه مازندران می باشد.

ابراهیم فاضل در یکی از مناطق ساحلی دریای خزر در باغ در روستای گلدشت جویبار در آب غرق شد و پیکر بی جان ایشان امروز توسط امدادگران پیدا شد.

حجت الاسلام رحیم ابوالحسینی داماد آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی موسس حوزه علمیه فیضیه بابل و نوه دختری مرحوم آیت الله شیخ محمد کوهستانی در این باره می گوید حجت الاسلام ابراهیم فاضل مدتی به بیماری مبتلا بود و پزشکان به ایشان توصیه کرده بودند که باید به دور از آلودگی هوا و تنش و هیاهوی شهر باشی ایشان چندین بار از قم به بابلسر سفر کرده بود تا بتواند وضعیت جسمی خود را بهبود بخشد تا اینکه در ۱۱ اردیبهشت ماه برای شنا به نفت چال بهنمیر رفته بودند و با توجه به این که دریا مواج بود به هتل محل اقامتش بازگشت روز سه شنبه مجدداً برای شنا به سواحل دریای بابلسر می‌رود و به راننده اش می گوید که من دو ساعت دیگه برمیگردم اما خبری از او نشده است تا اینکه لباس و گوشی ایشان در ساحل پیدا میشود راننده ماجرا به پاسگاه خبر می دهد.

ماجرای غرق شدن

حجت الاسلام ابوالحسینی با بیان اینکه مامور پاسگاه نیروی انتظامی با ملاحظه تلفن همراه موجود در کیسه نایلونی با آخرین شماره که مرحوم فاضل با آن تماس گرفته بود تماس حاصل می کند و از صاحب این تلفن همراه مطلع می شود، افزود: با توجه به اینکه راننده تایید کردند که مرحوم فاضل برای شنا به نفت چال مراجعه کرده بودند از این رو با پیگیری های استاندار مازندران، حجت الاسلام نبویان نماینده یازدهم، تهران (اسلامشهر،تهران، ری و شمیرانات) بیت شریف آیت الله فاضل و امیر دریادار دوم شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، عملیات جستجو تا به امروز ادامه داشت و در نهایت جسد این روحانی در ساحل دریای چپکرود پیدا شد.

وی با بیان خاطره ای از حجت الاسلام ابراهیم فاضل در مورد شنا که این مرحوم عموما از شنا می هراسید و تمایلی به شنا کردند نداشت اما با توجه به اینکه فکر می کرد حضور در دریا و جنگل حال روحی اش را بهتر خواهد کرد برای شنا به نفت چال رفته بودند، خاطر نشان شد: جسد این روحانی به پزشک قانونی تحویل و مراحل قانونی کار در حال انجام است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران،گفت : معاینات تخصصی حسب دستور قضایی بر پیکر مرحوم فاضل،انجام شد و علت فوت غرق شدگی در دریا است.
دکتر علی عباسی در رابطه با فوت،حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل، گفت : حسب دستور مقام قضایی جسد مرحوم ابراهیم فاضل متولد ۱۳۵۲ در روزجمعه پانزده اردیبهشت به پزشکی قانونی انتقال یافت و هویت مرحوم احراز شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز درباره علت فوت ایشان. گفت: جسد توسط کارشناسان پزشکی معاینه و کالبد گشایی شد و علت آن غرق شدگی است.
او،تصریح کرد: پس از یافتن علت جسد در اختیار خانواده برای انجام مراسم دفن قرار گرفت.