امام خمینی(ره) به دنبال از بین بردن و برچیدن استبداد داخلی و استعمار خارجی بود/ امام خمینی(ره) نه یک سیاست‌پیشه بلکه یک متفکرِ اسلامی بود
امام خمینی(ره) به دنبال از بین بردن و برچیدن استبداد داخلی و استعمار خارجی بود/ امام خمینی(ره) نه یک سیاست‌پیشه بلکه یک متفکرِ اسلامی بود
جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ساری به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، قبادی شهردار ساری، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان ساری، سرهنگ مهدوی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ساری ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره  1200 شهید شهرستان ساری و شهدای 15 خرداد و تسلیت پیشاپیش رحلت امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) بدنبال از بین بردن و برچیدن استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) مبدا حرکت ما است، افزود: امام(ره) با انقلاب اسلامی اندیشه سیاسی شیعه را در کانون توجه محافل سیاسی و دانشگاهی دنیا قرارداد.

محمد علی نوبخت در ادامه اظهار کرد: امام خمینی(ره) نه یک سیاست پیشه بلکه یک متفکرِ اسلامی بود که با اندیشه سیاسیِ دینی، گفتمانِ بهبود، پیشرفت، تعالی و ترقی را با تشکیل دولت و مجلس بی طمع می خواست.

مقام عالی دولت در در شهرستان ساری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)، امام خمینی(ره) را شخصیتی تحول گرا و وحدت آفرین معرفی نموده و یکی از این ابعاد تحول را اجرای عدالت می دانستند گفت: مردم باوری امام خمینی(ره) تشریفاتی نبود و همواره به مسئولین توصیه می فرمودند که رضایت و اعتماد مردم را بعنوان سرمایه های عظیم اجتماعی مورد توجه قرار دهند.

محمدعلی نوبخت در ادامه افزود: بهترین کسی که می تواند راه امام خمینی(ره) را امروز برای جامعه تحلیل، تبیین و تفسیر کند، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) است.

فرماندار شهرستان ساری در پایان ضمن اشاره به هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسمات ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان ساری و گرامیداشت شهدای 15 خرداد فرمودند: تمامی دستگاه های اجرایی، بخشداری ها، نهادهای متولی و فرهنگی با برنامه ریزی مدون در جهت برنامه های اعزام جوانان و نوجوانان به حرم مطهر امام(ره)، فضاسازی شهری و برگزاری برنامه ها اقدام کنند.

عکس‌های رهبر کبیر انقلاب از روی یک کلیپ در آپارات برداشته شده است.