نظارت بر دهیاری‌های مازندران درکمیته انضباطی کار دهیاران
نظارت بر دهیاری‌های مازندران درکمیته انضباطی کار دهیاران
علی اصغر احمدی، مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران، گفت: دهیاری‌های مازندران در کمیته انضباطی کار دهیاران نظارت می‌شوند. ‎

به گزارش ندای تجن- علی اصغر احمدی در انتخاب اعضای کمیته انضباطی کار دهیاری‌های استان مازندران، با بیان اینکه این کمیته برای تسلط بر قوانین دهیاری و مسائل مالی و فنی و امور آن‌ها تشکیل می‌شود، اظهار کرد: از ۳ هزار و ۶۰۰ روستای مازندران، حدود ۲ هزار و ۳۰۰روستا دارای دهیاری هستند.

وی با اشاره به اینکه سلامت کار دهیاری‌ها در زمان تصدی در حوزه کاری بسیار حائز اهمیت است، افزود: با راه اندازی کمیته انضباطی کار دهیاران، گزارش‌های تخلفاتی که ارسال می‌شود، توسط کمیته بررسی و در صورت اثبات، عدم همکاری دهیاران متخلف صادر می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران، صداقت در کار را مهم‌ترین شاخصه برای کمیته انضباطی کار دهیاران استان دانست و یادآورشد: رفتار بی طرفانه در بررسی تخلفات گزارش شده و تصمیم منصفانه جهت صدور رای توسط اعضای این کمیته مورد انتظار می‌باشد.

احمدی با بیان اینکه دوری از انواع ملاحظات در خصوص دهیاران و همچنین آشنایی به قوانین توسط اعضای کمیته انضباطی کار دهیاری‌های استان مازندران از مسائل بسیار مهم کاری این کمیته است، تصریح کرد: انتخاب اعضای کمیته با حضور دهیاران، مسئول فنی و مالی منتخب شهرستان‌ها، برگزار و نفرات شایسته توسط افراد حاضر پس از رای گیری انتخاب می‌شوند.

در این نشست پس از معرفی و اعلام برنامه کاندیدا‌ها، انتخابات برگزار شد و ایرج افسانه و محمدرضا قاسمی به عنوان دهیار، آرمین دلاک خیلی مسئول فنی و فاطمه کلوانی به عنوان مسئول مالی اعضای ۴ نفره کمیته انضباطی کار دهیاران استان مازندران انتخاب شدند.

  • منبع خبر : استانداری