مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران منصوب شد
مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران منصوب شد

️به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، طی حکمی از سوی سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، میثم معافی به عنوان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران منصوب شد. ️در قسمتی از این حکم آمده: نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) […]

️به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، طی حکمی از سوی سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، میثم معافی به عنوان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران منصوب شد.

️در قسمتی از این حکم آمده: نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و ماموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌شوندگان است.

️در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده، انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد معظم له مبنی بر بهره‌ گرفتن از نیروهای جوان، مومن و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) گام بردارید.

️خاطر نشان می شود: پیش از این حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد استان مازندران بودند که به درجه بازنشستگی نائل آمدند.