افتتاح کانون محله‌ای خدمت رضوی روستای لنگر در شهرستان ساری
افتتاح کانون محله‌ای خدمت رضوی روستای لنگر در شهرستان ساری
به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد با سعادت حضرت خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله و آقا امام رضا عليه السلام آئین افتتاح کانون محله ای خدمت رضوی روستای لنگر با هدف تسهیل درخدمت رسانی به نیازمندان در محل مسجد حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه توسط پدر معظم شهید غلامرضا میرشفیعی لنگری برگزار شد.

.به گزارش ندای تجن به نقل از آستان نیوز از مازندران ، به مناسبت اعیاد دهه کرامت ، آئین افتتاح کانون محله ای خدمت رضوی لنگر، با حضور دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری و جانشین کانون محلی و جمع کثیری از خادمیاران رضوی ، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، برگزار شد.

این مراسم با استقبال پرشور اهالی همراه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، در مسجدحضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه شهرستان ساری برگزار شد.

سیدعباس حسینی نژاد در این مراسم بیان داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که به میمنت میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام شاهد افتتاح کانون محله ای با حضورمسئولین و مردم متدین در این مسجد هستیم و به عنوان دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری، خادمیار علی قدیری را به عنوان مسئول کانون محله ای لنگر معرفی می شود

.دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری در ادامه افزود: این حرکت و اتفاق مبارک با همدلی و هم افزایی مردم منشأء خیر وبرکت برای خدمت رسانی به نیازمندان، محرومین و فقرا منطقه است.

سپس خادمیار علی قدیری مسئول کانون محله ای ضمن مراتب تشکر و قدردانی از دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان و همراهان نسبت به ایتام و اقشار مناطق کم برخوردار گفت: خیلی خوشحالم از اینکه به یاری خداوند وتوجهات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام توانستیم کانون محله ای روستای لنگر را با حضور مدعوین افتتاح می‌شود و باعنایت به خدماتی که تاکنون در منطقه لنگر به فقرا و نیازمندان ارایه شده تقریبا کار شناسایی محرومین براساس منطقه بندی انجام شده و با کمک های مومنانه کانون های تخصصی خدمت رضوی، مسئولین، خیران و اهالی ولایت مدار لنگر درراستای خدمت رسانی به فقرا، محرومین، نیازمندان و مددجویان گام های اساسی خواهیم برداشت.

.براساس این گزارش، حاضرین بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافتند و با آرمان های والای مقام شهدای اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.