پیام تسلیت مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مازندران
پیام تسلیت مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مازندران

پیام تسلیت مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مازندران سید نعمت اسدی درپی شهادت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان به این شرح است. :بسم‌ الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با اندوهی فراوان و در نهایت تاثر و تالم حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله […]

پیام تسلیت مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مازندران سید نعمت اسدی درپی شهادت حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان به این شرح است.

:بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با اندوهی فراوان و در نهایت تاثر و تالم حادثه دلخراش سقوط بالگرد که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندارآذربایجان شرقی وسایر همراهان گردیده و به لقاء الله پیوستند را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، ملت ایران ، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترمشان تسلیت می‌گویم  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم.

از درگاه خداوند متعال  آمرزش، رحمت الهی و همنشینی با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف و صدیق  ایران اسلامی طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

🇮🇷روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مازندران🇮🇷