اجرای طرح‌های سالم سازی دریای شهرستان ساری با پیوست فرهنگی
اجرای طرح‌های سالم سازی دریای شهرستان ساری با پیوست فرهنگی
سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری گفت فعالیت های تفریحی در طرح دریا همراه با نشاط اجتماعی و پیوست فرهنگی به اجرا درمی آید.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری ، سومین جلسه طرح سالم سازی دریا مرکز استان با حضور ابراهیمی،معاون سیاسی امنیتی و کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری ، قادری سرپرست اداره میراث فرهنگی ساری ،مدیران طرحهای دریای شهرستان و ادارات مرتبط در محل فرمانداری مرکز استان تشکیل گردید.

ابراهیمی معاون سیاسی ،امنیتی فرمانداری ساری در این جلسه با بیان اینکه؛ شهرستان ساری با ۱۳/۵ کیلومتر نوار ساحلی، دارای شش طرح سالم‌سازی دریا می باشد افزود: تمهیدات لازم جهت استقرار ناجیان غریق از شروع طرح تا پایان تابستان در نقاط حادثه خیز اتخاذ گردیده است.
وی تصریح کرد؛ تلاش بر این است تا با برنامه ریزی های مناسب فرهنگی فضایی مناسب و آرام برای گردشگران و همشهریان عزیز فراهم گردد.

در این جلسه کاظم نژاد با اشاره به اقدامات لازم جهت تکمیل زیرساخت‌ها و تامین آب شرب بیان داشت مدیران طرحها نسبت به پاکیزگی محیط اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان ساری با بیان اینکه: بر اساس شیوه نامه ، اقدامات اولیه جهت صدور مجوز برای طرح های شش گانه در ساری انجام پذیرفته است گفت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در سنوات گذشته با کمک هلال احمر شهرستان ، ۳۳ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که با شروع طرح سالم‌سازی دریا در این نقاط ناجیان مستقر میگردند.
قادری در پایان عنوان داشت علاوبر فعالیت های تفریحی و افزایش نشاط اجتماعی در طرح های دریا ، پیوست های فرهنگی نیز در برنامه ها لحاظ گردیده است.