استاندار از غرفه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری بازدید کرد
استاندار از غرفه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری بازدید کرد
قرار است استاندار مازندران بزودی بازدیدی از خانه هنرمندان ساری داشته باشد و از نزدیک با فعالیت این تشکل مردمی آشنا شود.

به گزارش ندای تجن – استاندار مازندران در حاشیه نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی از غرفه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرکز استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید محسن باستانی مجاوری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری از استاندار مازندران درخواست کرد تا خرید آثار و هنرهای دستی هنرمندان از سوی ادارات استان انجام و در برنامه ها و مراسمات به صورت هدیه استفاده شود.

سیدمحود حسینی پور نیز بیان کرد: پیش از این طی حکمی به ادارات کل استان دستور داده‌ام که حتما از آثار هنرمندان استان خریداری و در هدایا از آنان استفاده کنند.

مدیر پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن نیز در گفت و گو با استاندار، گفت: با توجه به تاکید استاندار مبنی بر حرکت به سومی مردمی ساری عقیده داریم که در ابتدا ما رسانه‌ها باید به سمت مردم برویم.

ندا کلائی افزود: در همین راستا ما رسانه‌ها با عضویت در انجمن‌های مردم نهاد می‌توانیم ارتباط با مردم را بیشتر کنیم .

وی با بیان اینکه با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری انجمن گردشگری در خانه هنرمندان ساری تشکیل شده است، گفت: در خانه هنرمندان انجمن‌های مختلف هنری با حضور اقشار مختلف راه‌اندازی شد که در حال فعالیت هستند.

براساس این گزارش، قرار است استاندار مازندران بزودی بازدیدی از خانه هنرمندان ساری داشته باشد و از نزدیک با فعالیت این تشکل مردمی آشنا شود.