به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان مازندران ؛ مدیر کل ثبت احوال استان مازندران در بازدید سرزده از ادارات ثبت احوال بابل ، گتاب ، بندپی شرقی و غربی اظهار داشت ؛ دیدار با همکاران و مراجعین در ادارات تابعه موجب شناخت هرچه بیشتر مسئولین از نحوه خدمت همکاران و میزان رضایتمندی مردم از ثبت احوال میگردد.
مجتبی فاطمی اذعان داشت ؛ تلاش تمامی خدمتگزاران به مردم شریف استان مازندران در ثبت احوال معطوف به ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، رعایت قوانین و مقررات و کسب رضایت مردم می باشد.
مدیرکل ثبت احوال استان مازندران گفت ؛ در این دیدارها با همکاران ادارات نیز در فضائی صمیمی وبدون واسطه گفتگو می شود که این مهم موجب ایجاد حس رضایت در همکاران خواهد شد.
فاطمی در پایان از تلاشهای صورت گرفته در زمینه های مختلف به ویژه اقدامات مهمی نظیر پیشرفت در پروژه سببی و نسبی ، صدور شناسنامه مکانیزه و صدور کارت هوشمند ملی ابراز رضایتمندی کرد و از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط روسا و کارکنان این ادارات تقدیر و تشکر نمود.
روابط عمومی گزارش داد:
بازدید سرزده مدیرکل از ادارات ثبت احوال بابل ، گتاب ، بندپی شرقی و غربی
لینک کوتاه :
https://nedayetajan.ir/?p=23698
برچسب ها
یادداشت/
صلح آبی در خاورمیانه:ضرورتی انکارناپذیر،مسیری ناهموار
در این یادداشت درباره تنش آبی در خاورمیانه و راه کارهای برون رفت از آن نوشته شده است.
اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست مردم، مجلس را تکمیل کنند
حضرت آیتالله خامنهای خاطر نشان کردند: هرچه رای بیشتر باشد، مجلس قویتر خواهد بود و هرچه مجلس قویتر باشد، امکان کار در کشور بیشتر است.
چالشهای سلامت روان، همهگیری بعدی در افق جهانی
یک مقام سازمان جهانی بهداشت گفت: باید اعتراف کنیم که مسئله سلامت روان اپیدمی یا همهگیری بعدی در سطح جهان است.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.