غرق شدن 21 نفر طی سه ماه امسال/76درصد غرق شدگان غیربومی هستند
غرق شدن 21 نفر طی سه ماه امسال/76درصد غرق شدگان غیربومی هستند
مدير كل پزشكي قانوني مازندران گفت : از اول خرداد تا پایان مرداد ماه سالجاری 21 نفر (14 مرد و ما بقی زن ) در سواحل درياي استان غرق شدند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد كاهش داشت.

ندای تجن- به گزارش روابط عمومي پزشكي قانوني استان ،دكتر علي عباسي با اشاره به غير بومي بودن تعداد 76درصدی از اين غرق شدگان افزود : شهرستان هاي بابلسر با 5 ، چالوس ، محمودآباد و تنکابن هر كدام با 4 مورد داراي بيشترين آمار هستند.
عضو شورای قضایی استان بیشترین سنین غرق شدگان را 21تا 40 سال با 12 نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه پيگيري ها ، هشدار و بيان آمار غريق ها از طرف خبرگزاري ،رسانه ملي و سايت هاي مجازي استان در بيان واقعيت هاي مربوط به دريا اقدام موثري بود در كاهش اين آمار كه انشاءا.. رسانه ها مسائل طرح دريا را همچون گذشته جدي تر پيگيري كنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی