به گزارش ندای تجن_معاون عمرانی استاندار مازندران امروز ظهر در گردهمایی سراسری شوراهای مازندران که در محل تالار مرکزی ساری برگزار شد،ایام شورایی را تبریک گفت و به نمایندگی از دستگاههای اجرایی و استاندار از همه اعضای شوراهای شهر و روستا تشکر کرد.
عبدالرضا دادبود با بیان اینکه در موفقیت و رسیدن به اهداف شهر و روستا و ارائه خدمت به مردم نیازمند تعامل مدیران و بخشهای دولتی با شوراها هستیم، ادامه داد: این تعامل را استاندار دارند و ما بهعنوان مدیران استان دنبال میکنیم اگر تعامل خوب است بهتر و اگر ضعفی هست تغییر در جهت بهبود داشته باشد؛ این دستور را به تمامی مدیران و فرمانداران و بخشداران و سایر ..می دهیم
.دادبود بیان کرد:دراین شرایطی که هستیم نکته مهم نیازمندی به تغییر و بازنگری در فرآیندها و قوانین شهری است؛اصلاحات که اسفندماه ابلاغ شد یک پیشگام است
.وی با اشاره به اینکه انجام اصلاحات از دل شوراها میآید، ادامه داد: حتما اتفاقات خوبی میفتد، در جاهایی که مسئله داریم باید حل شود
.معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه ۷۰درصد جمعیت کشور از جامعه شهری و ۳۰درصد روستایی است، گفت:۱۰۰درصد جمعیت تحت نظارت شوراها هستند.
وی افزود:هر چقدر تمرکز فعالیت از تهران و استان را کاهش دهیم ومدیریت اقدامات را به مدیران شهری بسپاریم پیشرفت بسیاری خواهیم داشت.
دادبود با بیان اینکه هر چقدر فعالیتها کوچک تر شود تمرکز بیشتری به وجود می آید، افزود:ما کشوری با مقررات و سازو کارهای متمرکز هستیم که کار ما راسخت و تداخلات را بسیار و جلوی پیشرفت کار را می گیرد. معتقدم دهیار بهتر از ما می تواند درباره مسائل روستا نظر دهد
.وی اضافه کرد:این موضوع نیازمند بازنگری است که در دل نخبگان شوراهای شهر و روستا هستند که باید احصا شود و در مسیر تسهیل و اجرا برود
دادبود از شورای اسلامی استان تشکر کرد و افزود:شوراها تعامل خوبی با استانداری دارند، پیشنهاد خانه ملت خوب هست با کلیات موافقیم درباره جزئیات بنشینیم صحبت کنیم؛ با پیشرفتهایی که در سطح استان در حال انجام است شاهد پیشرفت در بخش عمرانی خواهیم بود.




