به گزارش ندای تجن_ نهمین “شکرانه گل محمدی وگیاهان دارویی”در محل شهر فریم از توابع دودانگه ساری امروز عصر آغاز به کار کرد. برگزاری شکرانه همراه با نمایشگاه با حضور غرفه داران بخش کشاورزی گل محمدی و فعالان حوزه صنایع دستی و غذایی است که به نمایش و فروش محصولات خود می پردازند. در حال […]
به گزارش ندای تجن_ نهمین “شکرانه گل محمدی وگیاهان دارویی”در محل شهر فریم از توابع دودانگه ساری امروز عصر آغاز به کار کرد.
برگزاری شکرانه همراه با نمایشگاه با حضور غرفه داران بخش کشاورزی گل محمدی و فعالان حوزه صنایع دستی و غذایی است که به نمایش و فروش محصولات خود می پردازند.
در حال حاضر ۲۷۵هکتار از اراضی دودانگه به کشت گل محمدی اختصاص دارد ؛این نمایشگاه تا روز جمعه ۸خردادماه سال جاری دایر است.




