ندای تجن گزارش می دهد:
نمایشگاه”شکستههای من”هنر دست بانوی خوشنویس
به گفته قریشی این نخستین نمایشگاه انفرادی اوست که پس از ۱۲ نمایشگاه گروهی در تهران و مازندران، در ساری گشایش یافته است.
به گفته قریشی این نخستین نمایشگاه انفرادی اوست که پس از ۱۲ نمایشگاه گروهی در تهران و مازندران، در ساری گشایش یافته است.


