بهرهبرداری از ترمینال و اپرون فرودگاه شهدای رامسر
آیین بهرهبرداری پروژه توسعه و بهسازی ترمینال و اپرون فرودگاه شهدای رامسر، به صورت وبینار از جلسه هیات دولت و در حضور محمد مخبر، سرپرست ریاستجمهوری و مهرداد بذرپاش، وزیر راهوشهرسازی و در محل فرودگاه رامسر با حضور معاون وزیر راهوشهرسازی، رئیس هواپیمایی کشوری، استاندار مازندران، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راهوشهرسازی، مدیرکل فرودگاههای استان، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرمانداران رامسر و تنکابن و دیگر مسئولان شهرستانی مرتبط برگزار شد.


