مسئول کانون سلامت آستان قدس رضوی مازندران مطرح کرد:
طرح پایش سلامت در ساری برگزار شد/انتظار همکاری از دستگاههای اجرایی مرتبط برای اجرای طرح در سطح استان داریم
مسئول کانون سلامت آستان قدس رضوی از دستگاه های اجرایی مرتبط درخواست همکاری کرد تا بتوانند با اجرای طرح پایش سلامت در سطح استان به پیشگیری و درمان بیماری مردم کمک کنند.


