انتصاب سرپرست جدید معاونت نظارت، بازرسی سازمان صمت مازندران
انتصاب سرپرست جدید معاونت نظارت، بازرسی سازمان صمت مازندران

سرپرست جدید معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد. به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی؛ مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران طی حکمی مهندس سید مسیب موسوی را به عنوان سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت […]

سرپرست جدید معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی؛ مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران طی حکمی مهندس سید مسیب موسوی را به عنوان سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این سازمان منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح می باشد:

جناب آقای  سید مسیب موسوی

با سلام

    نظر به تعهد وشایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان منصوب می شوید تا با بهره گیری از منابع وامکانات نسبت به پیشبرد امورات محوله اهتمام و در انجام وظایف وتکالیف قانونی واجرای دستورالعملها وابلاغ های صادره اقدام لازم معمول نمایید.

امیداست در راستای تحقق اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی ومنشور اخلاقی دولت تدبیر وامید وخدمت به بندگان خدا با اتکال به الطاف الهی ودرسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام وظایف موفق وموید باشید .