ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال مواد مخدر
ناکامی زوج قاچاقچی در انتقال مواد مخدر

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از دستگيري زوج قاچاقچی و کشف 4 کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد. به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ  مجید باقری در تشريح اين خبر، بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پي کسب خبري مبني بر فعاليت یک زن […]

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از دستگيري زوج قاچاقچی و کشف 4 کیلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ  مجید باقری در تشريح اين خبر، بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پي کسب خبري مبني بر فعاليت یک زن و شوهر در زمینه تهيه و توزيع مواد مخدر ،بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی خودروی زوج سوداگر مرگ در حین توزیع مواد مخدر خبر داد و  افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی غافلگیرانه خودروی متهمان را توقیف و در بازرسی از آن  4 کیلو گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در کیف دستی زن جاسازی شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری زن و شوهر قاچاقچی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زن و شوهر قاچاچی مواد مخدر را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ باقری در پايان ضمن بیان اینکه متهمان از استان همجوار وارد شهرستان میاندورود شده بودند، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشكوک به ويژه شناسايي عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

عکس تزیینی است