آغاز برنامه‌های هفته ناجا با شعار ” پلیس هوشمند – امنیت پایدار ” از 17 مهر در استان مازندران
آغاز برنامه‌های هفته ناجا با شعار ” پلیس هوشمند – امنیت پایدار ” از 17 مهر در استان مازندران
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: در سال جاری بر نامه‌های هفته ناجا از 17 الی 23 مهر با شعار " پلیس هوشمند - امنیت پایدار "در استان مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به دلیل تقارن هفته ناجا با مراسم‌های دهه آخر صفر و برابر تدابیر صورت گرفته، هفته ناجا در سال جاری از 17 مهر ماه آغاز و تا 23 مهر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به روز شمار برنامه های هفته ناجا گفت:اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محوری از اهم رویکرد های این هفته خواهد بود.

معاون اجتماعی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و حمایت خوب اصحاب رسانه از اجرای برنامه های هفته ناجا از نقاط قوت این هفته است.

وی افزود: با تعاملات و برنامه ریزی های صورت گرفته، بیش از40 برنامه رادیویی و تلویزیونی، فیلم‌های پلیسی و پیام‌های آموزشی از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.

سرهنگ ساداتی در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران استان مازندران که همراه و همپای پلیس می باشند، گفت: اصحاب رسانه همواره در کنار معاونت اجتماعی ، رسالت خود را در ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت پیگیری می نمایند و از طریق انعکاس خبرهای انتظامی و ترافیکی، در جهت گیری افکار عمومی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان نقش بسزایی دارند.