رنگ و بوی معنوی حرم امام رضا(ع) در مصلی ساری پیچید
رنگ و بوی معنوی حرم امام رضا(ع) در مصلی ساری پیچید
رنگ و بوی عطرآگین حرم امام رضا (ع) همراه با حضور زیبای خادمیاران رضوی در محل مصلی ساری پیچید.

به گزارش ندای تجن- مراسم شهادت ولی نعمت ایرانیان، امام رئوف با حضور پرشکوه خادمیاران رضوی شهرستان ساری و حضور امامان جمعه فرح آبادو بابلسر در تاریخ ۱۵مهر ۱۴۰۰ در مصلی ساری برگزار شد.

با قرائت آیاتی از کلام الله مجید مراسم آغاز شد و در ادامه یکی از شاعران به شعرخوانی در توصیف امام رضا (ع) پرداخت.

مسئول دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری در این مراسم ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر اکرم و امام حسن مجتبی(ع)  و امام رضا (ع)، و خیرمقدم خدمت خادمیاران و تمامی حاضرین در مراسم گفت: از خدا می خواهیم که توفیق دهد که راه ائمه را سرلوحه زندگی قرار دهیم تا بتوانیم برای رسیدن به صراط مستقیم موفق باشیم.

وی تصریح کرد: خادمیاران هوشیار باشند که برای رسیدن به راه خدا نیاز به آگاهی و رهنمودهای ائمه است والگوگیری از اخلاق ائمه را سرلوحه خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود قرار دهند.

سیدعباس حسینی نژاد در ادامه ضمن تشکر از فعالیت خامیاران در قسمتهای ۱۹گانه کانون‌ها افزود: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ رضوی و کمک به محرومین از اهداف خادمیاران است، خادمیاران ساروی از عید سال جاری، تاکنون ۵میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به محرومین و نیازمندان کمک کردند.

در ادامه حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر به سخنرانی پرداخت و بیان کرد: هرکجا نامی از امام رضا(ع) باشد، حتماً رحمت خدا نازل می شود و زمینه‌ی حوائج فراهم می شود.

وی به توفیقاتی که از زیارت امام رضا نصیب افراد می‌شود، اشاره کرد و گفت: خادمیاران  نمادی از امام رضا(ع) باشند و به لباس خدمت ارزش دهند و بدانند هرکار زشتی که از دیگران سر بزند زشت است، اما از خادمیاران سر بزند زشت تر است و هرعمل خوبی که از دیگران سر بزند نیکوست و از خادمیاران سر بزند نیکوتر است.

در ادامه امام جمعه بابلسر افزود: امام رضا (ع) فرموده: هرکس مرا زیارت کند،۱. زمانی که نامه اعمالش پخش می شود،۲. هنگام عبور از پل صراط و ۳. هنگامی که اعمال را بررسی و می سنجند، دستش  را می‌گیرم.

در ادامه مراسم با حضور یکی از مداحان اهل بیت پایان یافت.

  • منبع خبر : کانون خبر و رسانه ساری-عکس:شبستان