پرداخت 5هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال جاری
پرداخت 5هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال جاری
احمد حسین زادگان از پرداخت بیش از 5هزار و 900میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال این رقم به سه هزار میلیارد تومان برسد. ‎

به گزارش ندای تجن-استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه این ستاد به صورت مستمر در استان برگزار می شود، افزود: پیگیری و رسیدگی به مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان و شهرستان در فرمانداری ها به صورت مداوم صورت می گیرد.

حسین زادگان ادامه داد: امروز سه طرح صنعتی که به دلیل مشکلاتی چون سرمایه درگردش و بدهی‌های مالی گذشته دچار مشکل بودند در این جلسه مطرح و با همراهی اعضای ستاد و بانک‌های عامل مشکلشان رسیدگی و حل شد و به زودی به چرخه‌ی تولید بازمی گردند.

استاندار مازندران از مطرح شدن سه طرح کشاورزی در این جلسه نیز خبر داد و گفت: این سه طرح کشاورزی نیز که مشکلاتشان در این کارگروه مطرح شد با اجرا شدن مصوبات جلسه؛ مشکلاتشان به زودی مرتفع و به چرخه‌ی تولید بازخواهند گشت.

حسین زادگان با اعلام اینکه با همکاری بانک‌های استان امسال بیش از 5900 میلیارد ریال از محل بسته رونق تولید پرداخت شده، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال این رقم به سه هزار میلیارد تومان برسد.

  • منبع خبر : روابط عمومی