جشنواره هنری گردشگری چلچلا برگزار می‌شود
جشنواره هنری گردشگری چلچلا برگزار می‌شود
عباسپور با توجه به نقش هنر در جریان سازی و گفتمان سازی در حوزه گردشگری، گفت: برگزاری جشنواره هنری گردشگری چلچلا با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای در معرفی جاذبه‌های طبیعی و بومی استان مفید است.

به گزارش ندای تجن-مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا از برگزاری جشنواره هنری گردشگری «چلچلا» با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  و اداره کل فرهنگ و ارشاد، سازمان بسیج رسانه وبسیج هنرمندان و مشارکت کنندگان در رویدادبین المللی گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 خبرداد.

محمدعباسپور به تشریح موضوعات جشنواره هنری گردشگری چلچلا پرداخت و افزود: توجه به گردشگری تعالی بخش، سفر مسئولانه، معرفی آیین و رسوم نقاط گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران، اثرات متقابل گردشگری و جامعه در استان، پتانسیل‌های مغفول مانده گردشگری مازندران وپرداختن به رویداد بین‌المللی گردشگری کشورهای عضو اکو درساری  سال 2022 از جمله محورهای جشنواره است.

عباسپور با اشاره به نقش و اهمیت هنر در جریان سازی و گفتمان سازی در بخش گردشگری، ادامه داد: در بخش‌های مختلف هنری نیز علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب هنرهای تجسمی، انیمیشن، استندآپ کمدی، فیلم، کاریکاتور، ادبیات، شعر کلاسیک و نو ، داستان کوتاه وارائه و مدل تور و پژوهش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه عموم مردم می توانند در بخش ویژه جشنواره چلچلا شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان می توانند عکس و کلیپ هایی تهیه شده با گوشی تلفن همراه خود از مناطق گردشگری و بوم گردی را ارسال کنند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار تا تاریخ 2بهمن ماه سال جاری است و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09907268289  در ارتباط باشند و آثار خود را به نشانی ایمیل festivalmazandaran@gmail.com ارسال نمایند.

جشنواره هنری گردشگری چلچلا