هوای استان تا روز یکشنبه ابری همراه با بارش پراکنده/طی 10روز آینده هوای سردبارشی نداریم
هوای استان تا روز یکشنبه ابری همراه با بارش پراکنده/طی 10روز آینده هوای سردبارشی نداریم
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هوایی معتدل همراه با بارش پراکنده در برخی از مناطق استان خبرداد و گفت: طی 10 روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، نخواهیم داشت.

احمداسدی تلوکی در گفت و گو با ندای تجن– با بیان اینکه در روز سه شنبه 2آذرماه سال جاری آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهیم داشت که از اواخر روز با کاهش ابر پیش بینی می شود، گفت: در روز چهارشنبه هم آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت که از اواخر روز ابری همراه با وزش باد از سمت غرب استان با رگبار باران پیش بینی می شود.

وی آسمان نیمه غربی استان را در روز پنج شنبه 4آذرماه سال جاری ابری همراه با کاهش دما و بارندگی توصیف کرد که  از بعدازظهر بتدریج با کاهش ناپایداری و ابرهمراه خواهد بود و ادامه داد: مردم نیمه شرقی استان هم هوایی نسبتا ملایم با کاهش دما و بارش پراکنده باران را تجربه می کنند که از بعدازظهر بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر همراه است.

اسدی با اشاره به اینکه هوای استان در روز جمعه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود که از اواخر روز ابری بویژه در ارتفاعات غربی با احتمال بارش پراکنده خواهد بود، گفت: در روز شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده که از شب با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می شود.

وی آسمان استان در روز یکشنبه 7آذرماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی کرد و افزود:باغداران نگران نباشند چون طی 10 روز آینده سامانه سرد بارشی که به مرکبات آسیب وارد نماید، نخواهیم داشت.