افتتاح پارک ترافیک با استفاده از ظرفیت درون‌سازمانی/ بزودی درگاه اطلاع‌رسانی شفافیت ساری راه‌اندازی می‌شود
افتتاح پارک ترافیک با استفاده از ظرفیت درون‌سازمانی/ بزودی درگاه اطلاع‌رسانی شفافیت ساری راه‌اندازی می‌شود
این پارک ترافیکی به مساحت 1هزار و 400مترمربع با بودجه 590میلیون تومان و با مشارکت سازمان‌های عمران و مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌و نقل، سیما، منظر و فضای سبز و شهرداری ساری منطقه یک جهت بهره‌برداری و آموزش برای همه شهروندان به ویژه آموزش و پرورش در محل پارک ملل ساری ساخته شد.

به گزارش ندای تجن-شهردار ساری امروز صبح در مراسم افتتاح پارک ترافیک که در محل پارک ملل ساری برگزار شد ضمن گرامی داشت هفته بسیج از اعضای شورای اسلامی شهر برای نظارت مفید و سازنده وهمین طور راهنمایی مژثر فرماندار ساری تشکر کرد و گفت: معتقدم حمایت سازمانی همراه با غیرت و تجربه وقتی چراغ راهش را با دانش انتخاب کند سبب انتخاب مسیر جدید با نگاهی نو در شهرداری ساری می شود تا سبب برون رفت از مشکلات پیش روی شود.

جوادطالبی با بیان اینکه مسیر جدید را با نگاهی نو در شهرداری ساری آغاز کردیم که امروز یکی از مصادیق ظهور و بروز آن همین پارک ترافیک است که یکی از حلقه‌های گمشده شهر بود، افزود: این پارک با رعایت دو مؤلفه «شهر دوستدار کودک» و« آموزش شهروندی» در جهت توسعه شهر احداث شد.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که مسیر جدید شهرداری بر توان و ظرفیت درون سازمانی متکی است و برون سپاری پرهزینه که از جیب مردم باشد حذف می‌شود، ادامه داد: این تغییرها برای رسیدن به شهری است که لیاقتش را داریم، شهری به دور از تنش، سرشار از نشاط اجتماعی و شهری که ما حافظ منابع و منافع آن برای نسل‌های آینده خودمان باید باشیم.

شهردار ساری با بیان اینکه برای ساختن ساری دست همه صاحب نظران و متخصصان را به گرمی می‌فشارم، گفت: بزودی درگاه اطلاع رسانی شفافیت ساری راه‌اندازی می‌شود تا شهروندان در اتاق شیشه‌ای ببینند و بدانند که خانواده شهرداری دغدغه‌ای جز خدمت صادقانه ندارد.

طالبی با اشاره به اینکه شهرداری می تواند مدعی حرکت به سوی توسعه باشد که در نقشه راه خود جایی برای نقش آفرینی کودکان و نوجوانان دیده باشد، ادامه داد:ما باید شهر را از نگاه کودکان هم ببینیم و از خود بپرسیم که تا امروز چه اقداماتی متناسب با سن و سال آنان انجام داده‌ایم.

شهردار ساری با بیان اینکه برآورد جهانی نشان می‌دهد که تا کمتر از سی سال دیگرحداقل 68درصد از کودکان ساکن شهری خواهند بود که ما باید از امروز صدای کودکان فردا را بشنویم، افزود:شهرداری ساری با افتتاح این پارک علیرغم تمامی کمبودها نشان داده که کودکان چه نقش پررنگی در چشم‌انداز برنامه مدیریت شهری دارند.

وی اضافه کرد: این پارک ترافیک به مساحت 1هزار و 400مترمربع با بودجه 590میلیون تومان و با مشارکت سازمان‌های عمران و مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌و نقل، سیما، منظر و فضای سبز و شهرداری ساری منطقه یک جهت بهره‌برداری و آموزش برای همه شهروندان به ویژه آموزش و پرورش در محل پارک ملل ساری ساخته شد.