اصناف زیر ذره‌بین مرحله سوم اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا
اصناف زیر ذره‌بین مرحله سوم اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا
جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به آغاز اجرای مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت کرونا، گفت: در این مرحله اصناف زیر ذره‌بین قرار دارند.

به گزارش ندای تجن– حسین مصطفی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از امروز (یکشنبه) مرحله سوم طرح هوشمند مدیریت کرونا در استان گیلان اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این مرحله به اصناف و مراکز خدماتی در حوزه گردشگری، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اماکن ورزشی و مجتمع صنعتی توجه می‌شود.

وی به پیش بینی شیوه نامه‌های جدید در این واحدهای صنفی و خدماتی و صنعتی اشاره کرد و گفت: این شیوه نامه‌ها هم برای ارائه دهندگان خدمات در این مشاغل و همه دریافت کنندگان خدمات پیش بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تأکید کرد: این مراکز توسط بازرسان رصد و پایش شده و در صورت عدم اجرای شیوه نامه برخوردهای قانونی با متخلفان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در دو مرحله گذشته ناوگان حمل و نقل برون شهری و درون شهری مورد پایش و رصد قرار گرفت، گفت: این طرح در قالب پنج مرحله اجرایی می‌شود و به افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند خدمات ارائه نمی‌شود.