ناپایداری هوا ادامه دارد/مردم لباس گرم بپوشند
ناپایداری هوا ادامه دارد/مردم لباس گرم بپوشند
هوای سرد و بارندگی در روزهای آینده ادامه دارد.

به گزارش ندای تجن_معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی مازندران از ادامه هوای سرد و بارانی خبرداد.
احمد اسدی با بیان اینکه در روز سه شنبه ۲۸دی ماه سال جاری در نواحی غرب استان هنگام صبح با بارندگی در کوهپایه ها و ارتفاعات با بارش برف شاهد خواهیم بود ،گفت: پیش از ظهر کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می شود.
وی آسمان نواحی مرکزی و شرقی استان را در این روز ابری همراه با بارندگی (در ارتفاعات با بارش برف) و وزش باد توصیف کرد که از بعدازظهر با کاهش ناپایداری و ابرهمراه است.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دمای روزانه در روز چهارشنبه ۲۹دی ماه، ادامه داد: هنگام صبح در مناطق جلگه‌ای نیز یخبندان موقتی پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: در روز پنج شنبه ۳۰ نیز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت که از بعدازظهر ابتدا مناطق غربی و سپس تا شب در مناطق مرکزی و شرقی با بارش باران، کاهش محسوس دما و وزش باد شدید و در ارتفاعات با بارش برف همراه است.

اسدی صبح روز جمعه را با بارندگی (در دامنه ها و ارتفاعات با بارش برف) توصیف کرد که از بعدازظهر بتدریج با کاهش ناپایداری همراه است.

وی وضعیت آسمان استان در روزهای شنبه و یک شنبه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دمای روزانه و وقوع یخبندان صیحگاهی پیش بینی کرد.