طی ماه‌های آینده موانع تولید شناسایی شود/تعامل فعالان اقتصادی و دولتمردان افزایش یابد
طی ماه‌های آینده موانع تولید شناسایی شود/تعامل فعالان اقتصادی و دولتمردان افزایش یابد
سیدمحمود حسینی پور، گفت: برای سال آینده برنامه‌های زیادی برای توسعه اقتصادی مازندران داریم که نیاز است برای اجرای این طرح‌ها، در ماه‌های آینده موانع تولید استان شناسایی و برای رفع آنان اقدام شود. ‎

به گزارش ندای تجن– حسینی پور در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، اظهار داشت: منابع و زیرساخت‌های خوبی برای توسعه مازندران فراهم است، اما متاسفانه مهم ترین آسیب و رویکرد مُخل تولید در این استان، ناهماهنگی مدیران ادارات دولتی است که باید این رویه غیراصولی برچیده شود.

وی خاطر نشان کرد: رسالت شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شناسایی قوانین مخل تولید و رفع آن است و باید تعامل فعالان اقتصادی و دولتمردان برای گره گشایی از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان در مازندران افزایش یابد.

استاندار مازندران گفت: با اطمینان می گویم برای توسعه این استان مشکل بودجه ای وجود ندارد، اما برخی مدیران برای اجرای طرح های اقتصادی به جای مراجعه به قانون، رویکردهای سلیقه ای را دنبال می کنند که این رویکرد منفی از چالش های اساسی در رونق کسب و کار این دیار به شمار می رود.

حسینی پور تاکید کرد: موانع اصلی رونق کسب و کار در استان باید با همفکری دستگاه های اجرایی شناسایی و برچیده شود و مصوبات جلسات استانی با برنامه ریزی های موردی مسوولان در گام اجرایی قرار گیرد.

وی، گفت: حمایت از جوانان و گره گشایی از مشکلات بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی با جدیت در استان دنبال شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: برای سال آینده برنامه های زیادی برای توسعه اقتصادی مازندران داریم که نیاز است برای اجرای این طرح ها، در ماه های آینده موانع تولید استان شناسایی و برای رفع آنان اقدام شود.

وی افزود: حمایت از مشاغل خرد را جزو وظایف ذاتی خود می دانیم و با همکاری دولت، مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی به صورت موردی و کلان درصدد حذف موانع مخل تولید هستیم.

حسینی پور گفت : مهم ترین ماموریت دولت در استان توسعه اقتصادی و حمایت از تولید در بخش روستایی، خرد و کلان است و به طور حتم برنامه‌های دولت در این حوزه در گام اجرایی قرار خواهد گرفت و ارمغان آن هم توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در مازندران خواهد بود.

  • منبع خبر : استانداری