۲۱هزارتن مرکبات به ۲۶استان کشور صادر شد
۲۱هزارتن مرکبات به ۲۶استان کشور صادر شد

حسن عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان با بیان اینکه منش و روش روحانیون باید برگرفته از الگوی کامل و اسوه حسنه یعنی حضرت محمد (ص) و انبیاء الهی باشد، گفت: امروزه سفره مردم و امنیت غذایی و تامین غذا دست ماست. وی ادامه داد: مزیت […]

حسن عنایتی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان با بیان اینکه منش و روش روحانیون باید برگرفته از الگوی کامل و اسوه حسنه یعنی حضرت محمد (ص) و انبیاء الهی باشد، گفت: امروزه سفره مردم و امنیت غذایی و تامین غذا دست ماست.

وی ادامه داد: مزیت مازندران گردشگری است اما اولویت استان، کشاورزی است و گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات به ترتیب مزیت ها و اولویت های استان هستند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه مازندران غذای کشور را تامین می کند و قطب امنیت غذایی کشور است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم از جنگل و دریا و سایر مواهب و منابع طبیعی به نفع مردم استفاده و بهره‌برداری بهینه کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: زنجیره های تولید باید به یکدیگر متصل شوند و تبدیل به یک مزیت شوند و از صرفه اقتصادی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: همه فعالیت های کشاورزی در مازندران متجلی است و حلقه فعالیت های کشاورزی مازندران یک حلقه کامل است.

عنایتی بیان کرد: علی رغم همه مزیت هایی که وجود دارد در برخی از مسایل کاستی هایی وجود دارد که با کمک مسؤولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه باید به سرانجام برسد.

وی اظهار کرد: مراکز جهاد کشاورزی باید تبدیل به مراکز افزایش بهره وری شوند و همه تلاش ها و زحمات باید خود را در مزرعه و سفره مردم نشان دهد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان قرار داریم و وظیفه مندی سنگینی در تامین سفره مردم داریم، گفت: 21 هزار تن مرکبات تنظیم بازاری برای 26 استان کشور تامین و ارسال شد.

عنایتی ادامه داد: روزانه 400 تن گوشت مرغ به استان تهران ارسال می شود و حدود 350 تن گوشت مرغ هم در استان توزیع می شود که منجر به آرامش نسبی بازار شده است.

وی با بیان اینکه 2000 تن شکر امروز وارد استان می شود، افزود: در تامین گوشت قرمز، سفید، روغن، شکر و برنج هیچ محدودیتی ندارد و می توانیم همه نیازهای بازار استان را تامین کنیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: مسؤولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه حامیان مدیران جهاد کشاورزی هستند و همیشه همراه و همدل هستند تا مجموعه به سمت سربلندی و سرافرازی گام بردارد و در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کند.