توصیه‌های ایمنی پلیس درباره سرقت از داخل خودرو/علاقه‌مندی سارقان به خودروی ۲۰۶
توصیه‌های ایمنی پلیس درباره سرقت از داخل خودرو/علاقه‌مندی سارقان به خودروی ۲۰۶
رئیس پلیس راهور مازندران توصیه هایی درباره نحوه نگه داری از وسایل و اشیا قیمتی در زمان سفر پرداخت و گفت:مسافران از گذاشتن کیف و سایر وسایل در داخل خودرو پرهیز کنند.


ندای تجن_ سرهنگ  سید محسن جعفری با اشاره به اینکه، با فرا رسیدن نوروز و کاهش محدودیت های کرونایی، شاهد افزایش تردد و سفرها می باشیم، گفت: سارقان بيشتر موارد در کمين خودروهايي مي نشينند که صاحبان آن ها بدون رعايت نکات ايمني خودروی خود را رها کرده تا از اين فرصت استفاده و باشگردهاي خاص خود لوازم داخل خودرو و در مواقعي خود خودرو را سرقت کنند.
وی با اشاره به اینکه در روز های گذشته یکی از شگرد های سارقان تخریب درب خودرو 206 برای سرقت بود، افزود: مالکان این مدل خودرو بایستی بیش از پیش نکات ایمنی و توصیه های پلیس را جدی بگیرند .
سرهنگ جعفری در ادامه بیان داشت: با توجه به فراوانی سرقت ضبط از داخل خودرو، تاجايي که ممکن است براي خودروي خود از ضبط کشويي استفاده و در زمان خروج از خودرو، آن را از محل خارج کنند .
این مقام انتظامی به شهروندان و مسافران نوروزي توصيه كرد از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک، خلوت و کم تردد یا جاهایی که درختان و بوته ها باعث استتار خودرو می شود، خودداری کنند هم چنین از گذاشتن کيف دستي و اشياء قيمتي در جلوي داشبورد، روي صندلي جلو و عقب خودرو و در معرض ديد اجتناب نمایند؛ زيرا ممکن است سارق در محل حضور داشته باشد و پس از دور شدن شما اقدام به سرقت کند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در خاتمه تاکید کرد: شهروندان در صورت وقوع هرگونه موضوع مشکوک ، مراتب را به گشت های فعال و یامرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

  • منبع خبر : نیروی انتظامی.