استمداد از فرماندار ساری برای اجرای مدیریت مصرف برق توسط ادارات
استمداد از فرماندار ساری برای اجرای مدیریت مصرف برق توسط ادارات
باقری از فرماندار ساری درخواست کرد تا در زمینه مدیریت مصرف برق ادارات پیگیر باشد .

مدیرامور توزیع نیروی  برق جنوب ساری در جلسه امروز شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری درباره اهمیت برق در زندگی امروز  صحبت کرد و اینکه بدون برق خدمات ادارات زیرسئوال می‌رود.
حمید رضا باقری به قطعی‌های برق در سال گذشته اشاره کرد و گفت:دولت سیزدهم جلسات بسیاری در وزارت نیرو برگزار کرده است تا به مشکلات این بخش بپردازد.
وی ادامه داد:عدم توازن تولید و مصرف برق در کشور داریم، در سال گذشته ۶هزارمگاوات ساعت برق نیروگاه‌های حرارتی و برق آبی را جبران کردیم و مابقی کمبودها را با مدیریت مصرف تاکنون پیش بردیم.
باقری با بیان اینکه قطعی برق منازل خط قرمز وزارت خانه اعلام شده است،گفت:این مطلب انقدر مهم بوده که وزارت خانه با استانداران جلسه گذاشت و به خاطر مدیریت مصرف برق از ساعات کاری ادارات کمتر شد .
باقری با اعلام رضایت از وضعیت صنایع، افزود:در سال جاری برق صنایع براساس توافقاتی که با آنان صورت گرفت یک روز در هفته از ساعت ۱۱صبح تا ۱۱شب قطع می‌شود و فقط قطعی برق کشتارگاه‌ها به دلیل حساسیت فعالیت کاری آنان  درمدت زمان کمتر هست.
باقری با بیان اینکه صداوسیما در آگاه سازی و کاهش مصرف برق کمک می‌کند،ادامه داد:قراراست که برق خانه‌ها قطع نشود اما ادارات همکاری کافی را ندارند و علیرغم انجام اقدامات فرهمگی با هدف آگاه سازی آنان ،به دلیل نبود همکاری در روز چهارشنبه مجبور شدیم برق چند اداره را قطع کنیم .
وی از فرماندار درخواست کرد تا در خصوص کاهش مصرف برق در ادارات دولتی پیگیری کند.