برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر«اشک انار» در مازندران
برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر«اشک انار» در مازندران
"صادقی سنگدهی"از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» در مازندران خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با شعار «ما مقاوم هستیم» به همت این اداره کل برگزار می‌شود.
وی، بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی (کشورهای محور مقاومت)، شهدای مازندرانی مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت وطن و انقلاب اسلامی، شهدای ترور، هسته ای و علمی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شبیخون فرهنگی، ولایتمداری، حجاب وعفاف، حماسه اسلامی 9 دی، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و نقش زنان و روحانیت در دفاع مقدس را از موضوعات جشنواره اعلام کرد.
صادقی سنگدهی با بیان اینکه اشعار در بخش فارسی و محلی تبری (با ترجمه فارسی) به دبیرخانه قابل پذیرش است، عنوان کرد: از صاحبان 22 اثر برگزیده در مراسم اختتامیه تقدیر و آثارشان به بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه آثار برگزیده در کتاب دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت به چاپ خواهد رسید، افزود: کتاب جشنواره در مراسم اختتامیه توزیع خواهد شد.
دبیراجرایی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از یازدهم تیر 1401 در بین شاعران آئینی و ایثار و مقاومت استان مازندران منتشر شده است، گفت: مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور امسال اعلام شده است.
این مسئول بیان داشت: شاعران مازندرانی می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دبیرخانه دوازدهمین دوره جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار»، آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com ، آدرس سروش به شماره 09352307158 ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 6و33112185 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/