آغاز ثبت‌نام سومین دوره سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در مازندران
آغاز ثبت‌نام سومین دوره سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در مازندران
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ثبت‌نام سومین دوره سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در مازندران آغاز شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز ثبت‌نام سومین دوره سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا یکم مردادماه سال‌جاری فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری دوره افزود: پس از ثبت‌نام اولیه بررسی اولیه انجام می‌شود و پس از پذیرش در این مرحله برای ثبت‌نام نهایی لینک سامانه ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان در طرح ارسال خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به شرایط عمومی ثبت‌نام دوره نیز اشاره کرد و گفت: دارا بودن سلامت جسمی و روحی مناسب با شرایط و شئون داوری، شنوایی، بینایی و سرعت عمل مطلوب، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، شرایط سنی لازم حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن است.
سیفی بیان کرد: سطح‌بندی جدید داوران بر اساس بررسی کارشناسی جدید اعلام خواهد شد و داوران پذیرقته شده در این طرح می‌توانند مسابقات قرآن در سطح استان‌های تراز یک سازمان اوقاف، مسابقات مرحله کشوری، مسابقات دانش‌آموزی و فرهنگیان، مسابقات ملی دانشگاهیان، مسابقات نیرو‌های مسلح و… داوری کنند.
وی در پایان گفت: سطح مسابقه و سطح داوران مجاز به داوری در مسابقات هنگام صدور مجوز برگزاری تعیین خواهد شد.
انتهای پیام/