راه‌اندازی دو خانه خلاق در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی استان
راه‌اندازی دو خانه خلاق در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی استان
ایزدی از راه اندازی دو خانه خلاق در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی استان خبر داد.


به گزارش ندای تجن_سرپرست سابق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۰سال سابقه کار دارم، گفت:به مدت ۱۵سال معاون اداره کل بودم وقتی این پیشنهاد شد فکر می کردم توانش را دارم اما اکنون متوجه شدم که چقدر مدیریت در سیستم کلان سخت است.
مهدی ایزدی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات در بدنه استان وجود دارد، ادامه داد: استان مارندران ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری دارد که از حفظ کردن یک اثر تاریخی تا ایجاد یک فضا به اسم موزه نیازمند اعتبار است .

وی بیان کرد: بدنه کارشناسی اداره کل آمادگی کامل دارد تا کمک کند تا میراث فرهنگی جایگاه خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه امانت در دست ما برای حزب و جناج بازی نیست بلکه برای خدمت است، ادامه داد:امید است مردم ما شهد شیرین را از انتخاب درست بانیان مناصب ببینند و بچشند.
ایزدی با اشاره به کمبود منابع مالی در اداره کل میراث فرهنگی، افزود:لیاقت و شایستگی کارکنان با توجه به مسئولیت شان کمتر از سایر ادارات نیست.
وی از مدیرکل جدید درخواست کرد تا برنامه های جدیدی برای حمایت از کارکنان پیاده سازی کند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه ۸۷ طرح گردشگری به بانک‌های توسعه و تعاون و گردشگری معرفی شد،گفت:۶هزار و ۲۰۴تاسیسات اقامتی در سطح استان خدمات رسانی می کنند.
وی با اشاره به ثبت ۵۳اثر در فهرست آثار ملی کشور،ادامه داد:در حوزه مرمت ۲۲کارگاه مرمت فعال داشتیم که نزدیک به ۳میلیارد هزبنه شد.
ایزدی از مستندنگاری ۸۰۹ قلم اقلام فرهنگی در استان خبر داد و افزود:۳بنای تاریخی در استان واگذار شد ودو خانه خلاق در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی راه اندازی شد