برگزاری 3هزار و 500برنامه در هفته دفاع مقدس
برگزاری 3هزار و 500برنامه در هفته دفاع مقدس
سردار ملکی از برگزاری بیش از ۳هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد که در ۳۵عنوان با همکاری ادارات و نهادهای سطح استان و اقشار مختلف مردم به اجرا درمی اید.


به گزارش ندای تجن_مدیرکل بنیادحفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان امروز ظهر در جمع خبرنگاران از برگزاری ۳هزار و ۵۰۰برنامه در هفته دفاع مقدس خبرداد.
سردار ملکی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در سال جاری را از تاریخ ۲۹شهریور ماه سال جاری آغاز کردیم، گفت: ویژه‌نامه دیدار با خانواده‌های شهدا به صورت سراسری در کشور برگزار می شود که از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با حضور رهبری در بیت ایشان تجلیل می شود.
وی با اشاره به اینکه سهم استان مازندران ۶۰هزار خانواده شهدا،رزمندگان ،ایثارگران و ..است، افزود:مراسم نکوداشت پیشکسوتان،رزمندگان جهاد و مقاومت با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در ساعت ۸:۳۰صبح روز چهارشنبه در محل سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می شود.
ملکی با بیان اینکه از ساعت ۱۰صبح به صورت رسمی سالن غدیر سپاه کربلا با بیت مقام معظم رهبری ارتباط تصویری انلاین برقرار می کند،ادامه داد:قرار است در این مراسم ۳۰کتاب مربوط به شهدا و رزمندگان رونمایی شود که در کنار آن ۲۰کتاب هم به صورت صوتی است.
وی با اشاره به برگزاری رژه هفته دفاع مقدس در صبح روز پنج شنبه با میزبانی ارتش مازندران ،ادامه داد:مراسم عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده های آنان در این روز برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه روز جمعه یکم مهر ماه سال جاری با عنوان معنویت،زنان ،خانواده و سلامت نامگذاری شد، اضافه کرد:بازسازی عملیات ثامن الائمه شکست حصر ابادان در این روز انجام می شود.
وی از دیدار دانشجویان و پیشکسوتان دفاع مقدس با ائمه جماعت استان در سطح شهرهای استان خبر داد و گفت:درساعت ۷:۳۰صبح زنگ مقاومت با حضور استاندار در یکی از مدارس استان نواخته می شود؛ نمایشگاه تجهیزات نظامی هم ساعت ۱۱صبح در محل پارک موزه دفاع مقدس افتتاح می شود.
ملکی رونمایی از کتاب شهید” محمد گیتی نژاد” با نویسندگی حدیث صالحی را از برنامه های روز شنبه اعلام کرد و ادامه داد:در روز یکشنبه نیز برنامه روایت گری دفاع مقدس در سطح مساجد برگزار می شود.
مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
برگزاری جشنواره سرود بسیج مقاومت را از برنامه های روز چهارشنبه عنوان کرد که اجتماع هزار نفری دانش آموزان برای خواندن سرود “سلام فرمانده ” در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس به نمایش درمی اید.