مراسم افتتاحیه شعبه شرکت روغن‌موتور اسپیدی در مازندران برگزار شد
مراسم افتتاحیه شعبه شرکت روغن‌موتور اسپیدی در مازندران برگزار شد
مراسم افتتاحیه شعبه شرکت روغن‌موتور اسپیدی در مازندران امروز ظهر در محل شهرک صنعتی ساری برگزار شد.


به گزارش ندای تجن_ مدیرعامل شرکت روغن‌موتور اسپیدی در کشور با عرض تسلیت به مناسبت رحلت جان‌گداز رسول اکرم «ص» و شهادت امام حسن مجتبی «ع» به بیان گزارش پرداخت و گفت:  شرکت نفت سپاهان در سال ۷۱ به‌عنوان یک واحد زیر پالایشگاه نفت اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد که در سال 78 به‌عنوان شرکتی مستقل از آن جدا شد.

احمد هاشمی با بیان اینکه در سال 79 سهام شرکت نفت سپاهان به صندوق بازنشستگی نفت واگذار شد، ادامه داد: شرکت پخش و فروش نفت سپاهان با نام کیمیا اسپیدی به‌عنوان  بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن‌های پایه خاورمیانه است و در روغن‌های موتوری و ‌فینیش جایگاه دوم  را در کشور داریم.

 وی افزود:شرکت نفت سپاهان برای اینکه بتواند از شبکه بزرگ و زحمتکش سرویس‌ها حمایت لازم را داشته باشد در سال 95 شرکت اسپیدی را تأسیس و با دوشعبه در تهران و البرز فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت روغن‌موتور اسپیدی در کشور با اشاره به رشد صعودی آن در سال‌های 1399-1400، گفت: در سال جاری نیز به‌خاطر تنش در بازار روغن شدت شیب بیشتر از گذشته بود و شعبه مازندران بیستمین نماینده ما در کشور است که راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه قصد افزایش تعداد شعبات در تمام استان‌ها در طول یک سال آینده را داریم، افزود: سیاست ما برای راه‌اندازی شرکت اسپیدی در گام نخست  تهیه کالای باکیفیت برای مردم است، همان‌طور که می‌دانید برخی افراد سودجو روغن‌های تقلبی بسیاری وارد بازار می‌کنند که قابل تشخیص برای مردم عادی نیست وبا آزمایش قابل‌شناسایی است.

 هاشمی با اشاره به اینکه هدف از پخش مویرگی برند اسپیدی در بین اتوسرویس‌ها جلوگیری از بروز تخلف است، گفت: در مدت یک سال اخیر به دلیل مسائل جهانی قیمت نفت نوسان زیادی داشت که به طبع آن قیمت روغن چون باتوجه‌به قیمت نفت قیمت‌گذاری می‌شود همین‌طور بود.

 وی ادامه داد: به‌خاطر این کمبودی در بازار ایجاد شد و برخی افراد سودجو از فرصت سوءاستفاده و روغن را احتکار می‌کردند و به مردم نمی‌دادند یا با قیمت بالا می‌دادند که این موضوع هم برای مسئولان و هم برای ما که داشتیم خوب کار می‌کردیم مشکل‌آفرین شد.

هاشمی دومین هدف ‌شرکت روغن اسپیدی را رساندن آن با قیمت مصوب به دست اتوسرویس‌ها عنوان کرد و گفت: موضوع بعدی توزیع عادلانه است که بر اساس آن اتوسرویس‌ها را طبقه‌بندی و بر اساس امکانات و ظرفیت به آنان روغن می‌دادیم
وی بیان کرد:در سال جاری با افزایش شعب در کشور توانستیم باتوجه‌به حساسیت‌های بازار روغن  کمک مؤثری به کاهش تب آن در بازار کنیم. رئیس شعبه ما در مازندران جوان فعال و پای کاری است از ایشان می‌خواهم حتماً سیاست‌های مسئولین را موردنظر قرار دهد.
مدیرعامل شرکت اسپیدی در کشور ادامه داد: هدف نخست ما سود نیست درست که منطق هر واحد اقتصادی سودآوری است؛ اما ما فقط سود نمی‌خواهیم در زنجیره تأمین تهیه و توزیع همه به هم وصل هستند اگر یکی ضربه بخورد همه برای آن‌ها مشکل درست می‌شود.
وی با بیان اینکه مجموعه همکاران شرکت اسپیدی در مازندران جوان و مؤمن و پای‌کار هستند، ادامه داد: از مسئولان مازندران انتظار دارم که اگر موضوعی هست و نیاز به همکاری ما دارند ما آمادگی داریم و می‌خواهیم تا آنها حمایت لازم را از ما داشته باشند.
مدیرعامل شرکت اسپیدی در کشور با اشاره به اینکه برنامه ما راه‌اندازی تمام شعبات است، افزود: تعداد ۱۲۰ خودرو داریم که تا سال آینده به ۱۵۰ دستگاه خواهد رسید؛ در حال حاضر شعبات شرکت در حال فعالیت هستند که اشتغال نیروهای آنان و کمک به مصرف‌کننده هدف اصلی ماست.