آغاز به کار دبیرخانه جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی)
آغاز به کار دبیرخانه جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، در نشستی خبری آغاز به کار رسمی جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی) را اعلام کرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، صبح امروز در نشستی خبری حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار رسمی جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی)  ویزه فرهنگ و هنر را اعلام کرد.

در این نشست که با حضور حسین جوادی و خبرنگاران رسانه های استان ، همچنین ؛ صابر قربانی معاون مدیریت و منابع و محسن محمدی معاون هنری و سینمایی آن اداره کل برگزار شد ، جوادی با عنوان کردن این نکته که ؛ جشنواره استعدادیابی کاتی یک جشنواره ای بی نظیر فرهنگی و هنری در استان خواهد بود گفت : این جشنواره در رشته های گوناگون  فرهنگی و هنری برگزار می شود و مازندرانی های سراسر کشور می تواند در این رقابت شرکت نمایند.

جوادی وی افزود:  علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 17 مهر الی 3 آذر آثار خود را از طریق سایت kaaty.ir    بارگزاری نمایند. آثار رسیده در هر شهرستان توسط سه نفر از هنرمندان نخبه و پیشکسوت داوری می شود. پس از مرحله انتخابی اولیه، آثار منتخب در روزهای پنجشنبه و جمعه و با حضور مردم اجرا و داوری خواهد شد و 20 اثر از هر شهرستان (440 در سطح استان) انتخاب و به دبیرخانه مرکزی در ساری ارسال می‌گردد. از  میان آثار برگزیده نیز تعداد 100 اثر به صورت حضوری در مرکز استان اجرا و با حضور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری داوری خواهند شد و در نهایت افراد برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه و اعلام برگزیده‌ها با حضور مسئولین، مدعوین و پوشش تصویری رسانه ملی و شبکه‌های مجازی از آنان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است : هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های 09331121356 , 01133373037 و ایمیل info@kaaty.ir در ارتباط باشند.