همه جای دنیا مراکز حاکمیتی هزینه می‌کنند تا کتاب در سبد خانوار برود
همه جای دنیا مراکز حاکمیتی هزینه می‌کنند تا کتاب در سبد خانوار برود
به گفته مدیر انتشارات نت بسیاری از کتاب‌ها در استان به صورت فایل تایپ شده و دست نویس باقی مانده است، اما در همه جای دنیا مراکز حاکمیتی یا شهرداری‌ها اقدام به هزینه برای تولید کارهای ماندگار می کنند تا در سبدخانوار برود.

به گزارش ندای تجن– مدیر انتشارات نت در مراسم رونمایی کتاب «سلام ساری» که امروز صبح در محل عمارت فاضلی برگزار شد با بیان اینکه حوزه کتاب، حوزه مظلومی است، گفت: جمعیت بسیاری شعار درباره فرهنگ دوستی و کتاب دوستی می دهند اما تیراژ کتاب‌ها پایین است.

محمدغلامی با اشاره به اینکه یک نویسنده با چندسال فعالیت، با یک امیدی کتاب را آماده می‌کند که بعد از آن ناشر هم درگیر مسایل مادی می شود، افزود: کتاب «سلام ساری»خوش شانس بود که به این سرعت بیرون آمد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کتاب‌ها به صورت فایل تایپ شده و دست نویس باقی مانده است، ادامه داد:در همه جای دنیا مراکز حاکمیتی یا شهرداری‌ها اقدام به هزینه برای تولید کارهای ماندگار می کنند تا در سبدخانوار برود.

غلامی با تاکید براینکه نباید انتظار داشته باشیم  که یک کتاب درآمد خود را دربیاورد، گفت:برای همین است که در این حوزه مشکلات بسیاری داریم و نتیجه آن چنین وضعیت فرهنگی در کشور می شود.

این فعال فرهنگی با ابراز خرسندی نسبت به برگزاری مراسم رونمایی کتاب، افزود:در پروسه چاپ کتاب «سلام ساری» تلاش شد تا وقتی به دست کسی رسید حس خوب نرمی و لطافت را لمس کند.