حمل هوایی با کارگو برای محصولات باغی سریع و ارزان است
حمل هوایی با کارگو برای محصولات باغی سریع و ارزان است

مجید فانی در گفت‌و گو با ندای تجن با بیان اینکه کارگو یا حمل هوایی برای فعالیت صادراتی است، گفت:هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر حمل‌های زمینی و دریایی است، حمل دریایی ارزانترین حمل اما کندترین است اما حمل هوایی گران‌ترین حمل اما سریع است. مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه […]

مجید فانی در گفت‌و گو با ندای تجن با بیان اینکه کارگو یا حمل هوایی برای فعالیت صادراتی است، گفت:هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر حمل‌های زمینی و دریایی است، حمل دریایی ارزانترین حمل اما کندترین است اما حمل هوایی گران‌ترین حمل اما سریع است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه حمل هوایی برای محصولاتی مانند گل و گیاه و باغی،  تازه و باکیفیت به دست مصرف کننده می‌رسد، ادامه داد:با توجه به اینکه حمل هوایی گران است نتوانستیم که از این حمل‌ها استفاده کنیم.

فانی با بیان اینکه برای نخستین بار با تلاش سازمان صنعت و معدن و رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی توانستیم سوبسید بگیریم و ارزان دهیم،افزود:می‌توانیم به اندازه کرایه حمل زمینی پول بپردازیم اما با با همان سرعت حمل هوایی بار به مقصد برسد.

وی اضافه کرد:در نخستین گام ترجیح می‌دهیم مرکبات، کیوی و گل و گیاه صادر کنیم.

به گزارش ندای تجن -پیش از این استاندار مازندران در گفت و گویی پرواز هواپیمای باربری کارگو را به همت صادرکنندگان استان وابسته دانست و گفت:نخستین پرواز کارگو با خدا است و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر انجام شود.