برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در 250 امامزاده مازندران
برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در 250 امامزاده مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 250 بقعه متبرکه استان خبر داد

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ‌ اوقاف توانسته عزاداری حضرت زهرا (س) را نهادینه کند به طوری که برپایی مراسم سوگواری در این روز در باور مردم دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) در ۲۵۰ امامزاده برنامه ویژه انجام می‌شود، افزود: برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در بقاع متبرکه و برگزاری مراسمات سخنرانی و عزاداری از برنامه های سوگواره یاس نبوی می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص استان خبر داد و افزود :حضور کارشناسان دینی و مذهبی که دوره های تخصصی را طی کرده اند مورد استقبال جوانان و مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: برپایی مراسم شام غریبان، اطعام دهی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و دینی و قرائت خطبه فدکیه از برنامه های دیگر روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خواهد بود.
پایان پیام/