تامین آب شرب شهروندان از با ارزش ترین کارها و عبادات است
تامین آب شرب شهروندان از با ارزش ترین کارها و عبادات است
امام جمعه شهرستان نور در بازدید از تاسیسات و مخازن ذخیره و نیز عملیات اجرای طرحهای آبرسانی در این شهرستان ، تامین آب شرب شهروندان را از با ارزش ترین کارها و عبادات عنوان کرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی دراین بازدید به احادیث و روایت  در بحث اهمیت، ارزش و جایگاه آبرسانی به مردم اشاره و تصریح کرد: تلاشهای صورت گرفته باید در جهت کسب رضایتمندی مشترکین باشد.

وی، تامین آب آشامیدنی و آبرسانی به شهروندان را  امری سنگین و دشواری دانست و تصریح کرد: دست یابی به این امر مهم با تلاش و اهتمام ویژه شبانه روزی مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب امکان پذیر است.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به معضل کمبود آب درپی کاهش بارندگی و افت ذخایر سفرههای زیرزمینی آب از اقدامات صورت گرفته در استمرار تامین آب شهروندان این شهرستان قدردانی کرد.

مدیر امور آب وفاضلاب نور و رویان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد همکاران در آبرسانی به مشترکین، گفت: این امور ساکنان شهرها و روستاهای نور، رویان، چمستان و ایزدشهر و بلده  را تحت پوشش دارد که در مجموع به 68 هزار مشترک خدمات رسانی می کند.

مهندس یحیی پوردر بخشی از سخنانش به اجرای دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات حفراین دو حلقه چاه با آبدهی 60 لیتر در ثانیه و نیز احداث خطوط انتقال آب و نیرو و اتاقک چاه ها به اتمام رسید و در مرحله خرید منصوبات آن قرار داریم که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این دو طرح خواهیم بود.

  • منبع خبر : امام جمعه شهرستان نور خبرداد: