برکت موقوفات ۱۶نفر را مهمان سالار شهیدان کرد
برکت موقوفات ۱۶نفر را مهمان سالار شهیدان کرد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان که در مقابله با کرونا تلاش کردند 16 نفر از این عزیزان در قالب طرح زائران حرم حسینی به زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف شدند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، صبح امروز مراسم طرح زائران حرم حسینی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در مازندران برگزار و زائران حرم حسینی به برکت موقوفات از آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری عازم کربلای معلی شدند.
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در حاشیه اجرای طرح زائران حرم حسینی با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش یکی از وظایف ذاتی سازمان اوقاف است.
وی با بیان اینکه نیات موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده هزینه می‌شود، افزود: طرح زائران حرم حسینی در مازندران یکی از برنامه‌های اوقاف به شمار می‌رود که در این راستا از محل عوائد موقوفات زائران به کربلای معلی اعزام خواهند شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: موقوفاتی که نیت آنها اعزام زائران به کربلای معلی است شامل این طرح می‌شود.
حیدری با اشاره به اینکه امسال طرح زئران حرم حسینی با هدف قدردانی از کادر درمان مقابله با کرونا اجرا شد، گفت: در این راستا 16 نفر از کادر درمان استان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف شدند.
پایان پیام/