راه‌اندازی نهضت عمیق فرهنگی و جهاد تبیین حول محورهای اساسی انقلاب / قرارگاه بصیرتی نهضت تببین در مازندران راه‌اندازی می‌شود
راه‌اندازی نهضت عمیق فرهنگی و جهاد تبیین حول محورهای اساسی انقلاب / قرارگاه بصیرتی نهضت تببین در مازندران راه‌اندازی می‌شود
روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، بر لزوم راه‌اندازی نهضت عمیق فرهنگی و جهاد تبیین حول محورهای اساسی انقلاب تاکید کرد. ‎

به گزارش ندای تجن -روح‌الله سلگی در اولین نشست قرارگاه بصیرتی دیار علویان با حضور فعالان فرهنگی، سیاسی و دانشگاهی مازندران با بیان این که لازم است گفتمان با جامعه بویژه نسل حاضر و آینده ساز کشور با هدف تبیین مولفه‌های فاخر و اثر بخش فرهنگی صورت گیرد، افزود: اگرچه دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب انواع و اقسام توطئه ها و خدعه ها را برای تضعیف انقلاب بکار بستند لیکن ملت ما در دوران دقاع مقدس آبدیده و در برابر تهدیدات واکسینه شد.

سلگی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن در دهه هفتاد و وادادگی‌های ناشی از بی عملی در حوزه فرهنگ در طول سال‌های پس از آن، افزود: باید با راه‌اندازی نهضت عمیق فرهنگی و جهاد تبیین حول محورهای اساسی انقلاب بر جنگ نرم دشمن غلبه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تشریح منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی، الگو سازی بر اساس آن را با اهمیت دانست و گفت: باید با اتکا به مبانی نظری انقلاب و انگاره‌های برجسته فرهنگی متاثر از آن در عرصه فرهنگی پیشتازی کنیم و ابتکار عمل را در عرصه جنگ نرم در دست بگیریم.

وی با اشاره به فتنه اخیر کشور و موج آفرینی رسانه‌ای دشمنان بر بستر فضای مجازی که با هوشمندی و بصیرت مردم کشورمان ناکام ماند، یادآورشد: معاندان با همراهی عوامل اجاره‌ای در این فتنه از هیچ اقدام رذیلانه‌ای برای اجرای ماموریت رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین در یورش به ساختارهای قانونی و مورد حمایت مردم کوتاهی نکردند.

معاون استاندار مازندران اظهار کرد: رسانه‌های معاند در فتنه اخیر با اهانت به کانون‌های دینی و اسطوره‌های ماندگار ملت مانند حاج قاسم سلیمانی در صدد تضعیف ارزش‌های فرهنگی کشور هستند که باید با بسیج ظرفیت‌های موثر فرهنگی انقلاب هوشیارانه در قبال این توطئه ایستاد.

سلگی با تجلیل از روحیه انقلابی مردم مازندران که فتنه اخیر معاندان را در نطفه خفه کردند، بر لزوم مراقبت از سامانه‌های فرهنگی دیار علویان تاکید کرد.