امکانات و ظرفیت‌های رفاهی دستگاه‌ها باید به صورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود
امکانات و ظرفیت‌های رفاهی دستگاه‌ها باید به صورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود
روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت ساماندهی امور جوانان در دولت سیزدهم بر لزوم بکارگیری ظرفیت دستگاههای فرهنگی و اجرایی در فراهم آوری زمینه ازدواج جوانان تاکید کرد

به گزارش ندای تجن -معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از پرداخت ۲۸هزارو ۳۴۲ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان استان در۹ ماه امسال خبرداد و گفت: با توجه به بحرانی بودن رشد جمعیت در استان سهم و نقش بانک های عامل در پرداخت وام ازدواج باید افزایش یابد.

روح الله سلگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران، افزود: موضوع جوانان و ازدواج در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد.

‏ سلگی با بحرانی خواندن وضعیت جمعیت در مازندران لزوم تمرکز بر جوانی جمعیت و ترویج ازدواج آسان را ضروری دانست و افزود: برای آسیب شناسی و ساماندهی امور جوانان ۲۵ دستگاه اجرایی باید پای کار بیایند.

معاون استاندار مازندران در این زمینه خاطر نشان کرد: امکانات و ظرفیت های رفاهی دستگاه ها باید بصورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود.

وی با اظهار این که اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم، دشمن از آن سواستفاده می کند، گفت: ساماندهی ازدواج جوانان در اولویت برنامه های فرمانداران استان مازندران قرار دارد.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و اساتید برای پژوهش های راهبردی در حوزه جوانان خواستار مشارکت فعال نخبگان استان در این زمینه شد.

در این جلسه با تعیین وظایف دستگاه های اجرایی استان مازندران در ستاد ساماندهی امور جوانان نقشه راه آنان در ترویج و گسترش این مهم تبیین شد.