دریا وجه اشتراک استان‌های شمالی و جنوبی کشور / استان‌های برخوردار از دریا باید به قطب صنعت گردشگری و تجارتی تبدیل شوند
دریا وجه اشتراک استان‌های شمالی و جنوبی کشور / استان‌های برخوردار از دریا باید به قطب صنعت گردشگری و تجارتی تبدیل شوند
در نشست آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری و جمعی از ائمه جمعه استان با حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان درباره استفاده از دریا و ظرفیت های گردشگری و تجاری آن صحبت شد.

به گزارش ندای تجن_آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامی‌داشت حلول ماه مبارک رجب و ولادت امام محمدباقر علیه‌السلام]، گفت:این سفر به جهت آشنایی با خدمات و اقدامات سپاه در راستای محرومیت زدایی در استان هرمزگان انجام شده است و تلاش داریم دستاوردهای سپاه در حوزه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی شناسایی و تبیین شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود:استان هرمزگان علی رغم برخورداری از کیلومترها ساحل و مرز دریایی با خلیج فارس و دریای عمان اما متاسفانه آنگونه که باید استانی برخوردار محسوب نمی‌شود، آبادانی و توسعه و پیشرفت حق مردمان ولایتمدار و غیور این خطه است که امید است در دولت انقلابی و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شاهد رفع مشکلات این خطه از جنوب کشور باشیم.
 
وی بیان کرد:دریا بعنوان وجه اشتراک استان‌های شمالی و جنوبی کشور است و به فرموده مقام معظم رهبری، فرهنگ استفاده از فرصت‌های دریا در کشور مورد غفلت واقع شده که باید به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شود.
 
آیت الله لائینی افزود:به فرموده رهبر معظم انقلاب، استان‌های برخوردار از مواهب الهی نباید بیکار داشته باشند، باید تلاش شود استان‌های برخوردار از دریا باید به قطب صنعت گردشگری و تجارتی بدل شوند.

  • منبع خبر : دفتر آیت الله لایینی